Tugi

Tugiteenuste leping sisaldab piiramatul hulgal kõnesid meie eestikeelsele klienditoe telefonile tööpäeviti kell 8.00-17.00. Tugiteenuste lepingu sõlminud klientidel on õigus määrata kuni neli kontaktisikut, kellel on ligipääs internetipõhistele tugiteenustele. Leping sisaldab ka tarkvara uuendusi.

Tarkvara uuendusi saab alla laadida siit.

Tugiteenuste taotlemiseks helistage tel +372 618 1300 või kirjutage meile aadressil support(ät)syb.ee

Proaktiivne tugi võimalike häirete ennetamiseks ja ärahoidmiseks

Proaktiivse toe pakkumise eesmärgiks on püüda ennetada võimalikke probleemseid olukordi juba eos, parandades seeläbi süsteemi käideldavus. Seda tehakse rutiinse kontrolli käigus, mille sisu on kohandatav ja mis viiakse läbi kaugligipääsu kasutades või ettevõttes kohapeal.

Protseduuri sisu on täielikult kohandatav kliendi vajadustele ja võib sisaldada järgmisi meetmeid:

  • Andmebaasihalduri funktsioonide tõrgeteta toimimise kontroll
  • Andmebaasi ruumi kasutamise kontroll
  • Andmebaasi serveri vealogi kontroll
  •  Järelvalve teostus andmebaasi teiste protsesside osas
  • Andmebaasi konsistentsuse kontroll